dilluns, 9 de desembre del 2013

EL CARAGOL I EL BOLET


Com sabeu el caragol i el bolet són típics de la Tardor, l'animaló i el bolet surten després de la pluja i als nens i nenas els fan molta gràcia, així és que s'em va acudir fer un treballet de cloenda del taller de la tardor i vam fer un caragol amb plastelina i una closca de nou i un bolet amb overes i ens ha quedat xulíssim, però clar necessitavem una base on enxangar-los ja que si no es perdrien i vaig tallar unes bases de cartró i les vam pintar amb una tècnica que vaig veure al blog de la meua amiga bloggera Miren, La  Clase de Miren i em va agradar i ho vaig fer amb els polpets. La tècnica es basa en barretjar els colors de la tardor però a sobre de la taula i amb el cartró i la veritat és que ho vam passar pipa ja voreu els videos i després opineu, jejejejejeje...






                                                     


             



                                                                            




                                                                                               




2 comentaris:

  1. Me encanta vore treballar als polpets. Que be que ho fan!!! Ademes ho pasen genial!!

    ResponElimina
  2. Que be se ho passen i que be que ho fan :)

    ResponElimina